Veelgestelde Vragen (FAQ)

Hier vindt u veelgestelde vragen en antwoorden over onze diensten.

U koopt rechtstreeks bij de bron en niet van de reseller. Op deze manier kunnen wij u zo’n goedkope prijs aanbieden.

Bij IPTV (url m3u link of Smart TV abonnement) is het mogelijk om meerdere IPTV apparaten aan te sluiten. Het is alleen niet mogelijk meerdere apparaten tegelijk te gebruiken ook niet als het verschilde zenders of zelfde zenders zijn. Anders zal de server uw code automatische BLOKKEREN.

Bij IPTV URL Portal (zoals Mag box) is dit niet mogelijk

Bij CCAM (Combi, Satelliet of kabel)  is dit niet mogelijk. Gebruikt u wel meerdere apparaten of een apparaat met meerdere tuners dan krijgt u hiervoor een waarschuwing. Als dit hierna nog een keer gebeurt blokkeren wij uw abonnement definitief.

Wilt u toch tegelijk kijken op meerdere apparaten? Dan kun u meerdere abonnementen nemen. Er zijn hier ook geen korting.

U mag ook op een account meer dan een abonnement bestellen.

Naast het IPTV abonnement  heeft u ook de Smart IPTV app nodig. De app is 7 dagen proef (trail version). daarna kunt u deze zelf activeren voor €5,49 via siptv.eu/activation/

Na activeren gaat alle zenders verwijderen en u dient de zender weer sturen naar de app. Niet gelukt dan vraag ons om uw zenders weer sturen naar uw app.

De Smart IPTV app activatie is niet inbegrepen in de IPTV abonnementen.

U betaald €5.49 voor Smart IPTV activatie (app gekocht) via de app website en niet van ons website!

De Smart IPTV app is gewoon media player app en heeft geen IPTV zenders.

Lees even dat in de app website: https://siptv.app/activation/

De Smart IPTV app activatie is niet inbegrepen in de IPTV abonnementen.

U betaald €0,99 voor 24 uur IPTV test en niet 7 dagen test. The 7 days trial is voor de Smart IPTV APP zelf en niet IPTV.

Kijk even de foto:

Lees even de product beschrijven : https://iptv-4k.nl/product/smart-iptv-24-uur/

U kunt de zelf de app activeren voor €5,49 via siptv.eu/activation/

De Smart IPTV app activatie is niet inbegrepen in de IPTV abonnementen.

Smart IPTV niet ondersteunen alle TV modellen of het is niet beschikbaar in app store van uw Smart TV.

Op 1-6-2019 Samsung heeft de app uit sommige Apps Store landen opgeschort. U kunt de app handmatig installeren met behulp van de volgende stappen:

https://iptv-4k.nl/warning-samsung-removes-smart-iptv-do-not-rest-your-tv/

Of u kunt een andere apps prober. Zij zijn heel goed apps, zoals:

Kijk onze tutorial pagina: https://iptv-4k.nl/andere-iptv-apparaten/

Er zijn veel andere apps maar wij hebben de bovenste app getest en werken goed. Als u geen app kunt u installeren van onze aanbevolen app dan HELAAS KAN HET NIET en u deint een IPTV box kopen.

Wij kunnen u op afstand helpen met de installatie.

Hierbij maken wij gebruik van Anydesk.com . Deze kunt u downloaden voor uw PC via onderstaande website: www.anydesk.com Stuur na de installatie een Anydesk-ID aan ons ondersteuningsteam zodat wij verbinding kunnen maken met uw computer.

Hebben jullie ook 4K zenders?

Ja wij hebben 4K (H285 codec) zenders maar niet alle zenders. Graag eerste testen voor een abonnement afsluiten.

We hebben 1 IPTV pakket en 1 IPTV adult Pakket.

Alle abonnement en testen hebben zelfde zenderlijst dus IPTV test zenderlijst het is zelfde IPTV abonnement zenderlijst.

Zenders worden regelmatig uitgebreid of aangepast.

Om goed inzicht te krijgen in het nieuwste zenderaanbod kunt u voor bestelling eerst een test account bestellen op onze website.

Alle IPTV abonnement en testen heeft zelfde zenderlijst.

Belangrijke mededeling: kanalenlijsten blijven toevoegen en bijwerken volgens kopersfeedback en serverstabiliteitsbehoeften,

We zullen enkele kanalen toevoegen aan de behoeften van de markt en enkele kanalen verwijderen als deze niet stabiel is.

Opmerking: de kanaallijst zal regelmatig worden bijgewerkt, elk kan niet worden opgemerkt.

U kunt bij ons een proefversie bestellen via de volgende links:

IPTV TEST: https://iptv-4k.nl/uitproberen/

CCCAM TEST: https://iptv-4k.nl/cccam_uitproberen/

Wij vragen voor de proefversie een kleine vergoeding om te voorkomen dat mensen dit alleen maar aanvragen omdat het gratis is.

U kunt het gewoon weer bestelling via onze website en daar select verlengen optie of note achterlaten “Verlengen” in uw bestelling.

https://iptv-4k.nl/shop/

Om goed beeld te krijgen is het heel belangrijk dat het IPTV apparaat voldoende snelheid krijgt en dat de internet op het apparaat stabiel is.

Aub. niet vergelijken VOD , Netflix of YouTube met IPTV want IPTV is LIVE stremmen en de rest zijn niet. Daardoor heeft IPTV een stabile en genoeg snelheid internet nodig.

STABIEL INTERNET:

Het apparaat waarop u IPTV kijkt moet constant 8 Mbit internet hebben en 12 Mbit voor Full HD zenders om goed te kunnen kijken. Het kan zijn dat uw provider aangeeft dat u 100 of 150 Mbit krijgt. Dit betekent echter niet dat het apparaat waarop u de IPTV kijkt ook daadwerkelijk 8Mbit (12 Mbit voor Full HD zenders) internet doorkrijgt.

Schommelingen in de snelheid kunnen worden veroorzaakt door andere apparaten in uw netwerk die internet gebruiken of een defect in de kabel.

Rekenen houden dat de andere apparaten in uw netwerk delen uw internet snelheid.

We merken ook dit probleem gebuurt vaak met DSL, kabel, 3G, 4G internet provider want deze technology is niet 100% stabile zoals Glasvezel.

U dient de snelheid dan ook te testen op de kabel waaraan uw IPTV apparaat is verbonden. Voer de test uit op verschillende momenten van de dag om ook schommelingen in de verbinding zichtbaar te maken.

Voor Speed-test: http://www.speedtest.net
Voor stabiele test (: http://ping-test.net/
Stuur ons alstublieft een foto van uw test.

VERBINDING MET KABEL

U kunt uw IPTV apparaat het beste met internet verbinden door middel van de kabel want er zijn veel factoren die van invloed zijn op de prestaties van draadloze netwerken:

  • Fysieke obstakels. (muren e.d.)
  • Netwerkbereik en afstand tussen apparaten.
  • Draadloze netwerkinterferentie.
  • Gedeeld signaal.

Deze factoren kunnen ervoor zorgen dat WiFi een wisselend signaal krijgt. Door dit wisselende signaal kan de  beeldkwaliteit of geluid probleem vervolgens minder zijn. Gebruik daarom bij voorkeur de internetkabel.

Gebruik bij het aansluiten van de internetkabel geen powerplugs (POE).

MODEM

Het kan ook mogelijk zijn dat uw modem verouderd is. Mogelijk is dit met een update te verhelpen. Of hij is zodanig verouderd dat deze vervangen moet worden. Reset uw modem en kijk of dit het probleem oplost.

DEZE STAPJE ALLEEN VOOR LG SMART TV (WebOS)

Als u problemen ondervindt met het bufferen, geluid probleem, error connection van uw LG TV, alstublieft
probeer het volgende;

Ga naar het menu Smart IPTV-app en probeer de volgende instellingen;
Stream Player Type – verander van WEBOS naar NC MPEG
HLS-modus – Als u heeft LG Smart TV model vanaf 2015 dan probeert u het uit te schakelen.

Als het nog steeds geen plezier is dan probeer de volgende:

Dit stapje gaat ervan uit dat u via een netwerkkabel bent verbonden met uw router, aangezien WiFi niet wordt aanbevolen voor deze tv’s)

Schakel de tv uit, trek de stekker 1 minuut uit en weer aan.
Als dit niet lukt, probeert u uw router opnieuw op te starten.

Probeer de IPTV app en uw TV firmware naar laatste versie updateten.

Verbind uw TV met internet DIRECT naar hooft modem via kabel en niet via WiFi, POE plug of andere Router (Switch).

Probeer ook de Smart IPTV app up-dateren.

Elke tv heeft 2 MAC-adressen (de eerste is WiFi, de tweede is Ethernet) en een 2e MAC wordt automatisch geactiveerd nadat u naar een ander verbindingstype overschakelt en de app opnieuw start. Het MAC-adres is uniek voor elke tv en kan niet handmatig worden gewijzigd.

Doordat kan uw zenders soms verwijderen of de Smart IPTV app deactiveert.
Verder het beste dat u WiFi uitschakelen en gebruikt alleen Lan kabel verbinden en direct naar modem want WiFi is niet stabile verbinden (ook als de modem dichtbij uw TV is) en u krijgt dan veel last van buffering en geluid probleem.
Heeft u wel kabel verbinden maar uw zenders na herstarten de app? Dan vraag ons om de zenders weer sturen naar uw mac. Aub. vermeld in uw email uw bestelling nummer en uw mac adres die in de Smart IPTV app staat.

Ja zeker het werkt als op uw Smart TV minimaal éen of onderste apps* kan er installeren:

Er zijn veel andere apps maar wij hebben de bovenste app getest en werken goed. Als u geen app kunt u installeren van onze aanbevolen app dan HELAAS KAN NIET en u deint een IPTV box kopen.

Ja zeker het werkt als op alle android box’s en mobiles Probeer de een onderste apps* te installeren en test IPTV bestellen:

U kunt ook hier IPTV test 24 uur bestellen om het in bovenste tutorial te gebruiken: https://iptv-4k.nl/product/alle-andere-iptv-apparaten-24-uur-test/

* Er zijn veel andere apps die kunt u hem in onze tutorial pagina vinden: https://iptv-4k.nl/andere-iptv-apparaten/

Ja zeker het werkt als op iPhone, iPad, Apple TV. Probeer de een onderste apps* te installeren en 24 uur test IPTV bestellen:

U kunt ook hier IPTV test 24 uur bestellen om het in bovenste tutorial te gebruiken: https://iptv-4k.nl/product/alle-andere-iptv-apparaten-24-uur-test/

* Er zijn veel andere apps die kunt u hem in onze tutorial pagina vinden: https://iptv-4k.nl/andere-iptv-apparaten/

Helaas NEE want de Chromecast niet ondersteun alle stremmen codec.

Mag Box gebruikt andere activatie methode die heet Stalker Portal.

U kunt uw url m3u link methode op uw Mag box gebruiken als u de Smart IPTV Portal in uw box gebruikt.

Om deze portal te kunnen op uw box gebruiken met uw url m3u link dan dient u portal deze address:

http://mag.siptv.app in uw box invoeren en de Smart IPTV app activeren (eenmalig €5.49) via deze link: https://siptv.app/activation/

Voor meer informatie, kijk even hier: https://siptv.app/howto/mag/

Laat ons weten als u bevende stappen gedaan en stuur ons de mac adders (00:1A:79:XX:XX:XX) dan zullen wij uw zenders (url m3u link) naar deze mac adres sturen of kunt u ook zelf doen via deze link:

https://siptv.app/mylist/

1 – WHAT IS IPTV?
Internet Protocol Television (IPTV) maakt gebruik van internet om televisieprogramma’s naar uw tv te verzenden. IPTV maakt gebruik van een breedband internetverbinding voor de beste internationale programmering rechtstreeks bij u thuis, zonder een schotelantenne. Sluit uw receiver gewoon vanaf uw huis en op uw tv aan op uw IPTV-internet, leun dan achterover en geniet ervan.

2 – WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN TRADITIONELE EN SATELLIET IPTV PROGRAMMERING?

Traditionele schotelantenne vereist van de klant dat hij een schotel installeert waar hij zich bevindt. IPTV biedt een unieke oplossing voor klanten die niet kunnen programmeren via de satelliet (vanwege het ontbreken van zicht op de satelliet of het appartement met zijn beperkingen). IPTV biedt een hogere kwaliteit en goedkoper dan traditionele satellietdiensten.

3 – WAT HEB IK NODIG OM TV TE KIJKEN? Voor de installatie en het gebruik van de IPTV heeft u het volgende nodig: High-speed internetverbinding (aanbevolen of hoger) van ten minste 8,0 Mbps. Een werkende Smart TV, IPTV Box, pc of ander IPTV-apparaat. De ontvanger van de IPTV.

4- HOE CONTROLEER IK MIJN INTERNETSNELHEID EN KWALITEIT?

Gebruik de onderstaande snelheidstest-server om uw internetverbinding te testen. Doe dit een paar keer per dag. Dit geeft u een goed beeld van de algehele internetsnelheid die voor u beschikbaar is. Een stabiele 8.0Mbps voor HD zenders en 12 Mbps voor Full HD is de minimale vereiste.

Voor Speed-test: http://www.speedtest.net/

Voor stabiele test: http://ping-test.net/

Stuur ons alstublieft een foto van uw test.

5 – KAN IK DE IPTV GEBRUIKEN ALS IK IN EEN APPARTEMENT WOON?

Ja, IPTV is perfect voor mensen die in een appartement wonen! IPTV werkt overal waar snel internet is goed. Inclusief appartementsgebouwen, andere hoge gebouwen, of omdat een schotel voor satelliettelevisie niet bij u thuis kan worden geïnstalleerd. Gaat u vaak op reis? Neem de IPTV en bekijk uw favoriete programma’s onderweg of op uw tijdelijke bestemming.

6- KAN IK IPTV KOPEN ALS IK NIET IN AANMERKING KOMT VOOR SATELLITE SERVICE?

Ja, u kunt IPTV kopen en gebruiken als u niet in aanmerking komt voor een satelliet-tv-service. Omdat IPTV internationale programmering naar uw tv stuurt via internet, is er geen schotelantenne nodig. Om in aanmerking te komen, heeft u wel een supersnelle internetverbinding van minimaal 8,0 Mbps of hoger nodig en moet stabile.

7- WAAROM KRIJG IK GEEN TOEGANG TOT MIJN ACCOUNT?

Controleer eerst uw netwerkverbinding, start uw router en apparaat opnieuw op en probeer het opnieuw. Als uw netwerkverbinding geen probleem is, controleer dan of uw account op andere apparaten wordt gebruikt. omdat u niet tegelijkertijd via meer dan één apparaat kunt kijken.

8- IK BEN NIET IN / KOM NIET UIT DE VS / KAN IK DAN WEL EEN ABONNEMENT AFSLUITEN?

Ja. Onze service is wereldwijd voor iedereen beschikbaar. Meld u hier aan.

9- KAN IK MIJN ABONNEMENT OP MEERDERE APPARATEN GEBRUIKEN?

U kunt het abonnement op meerdere apparaten aansluiten. ECHTER u kunt slechts op één apparaat tegelijkertijd kijken. Anders zal de server uw code automatische blokkeren.

10- IS MIJN ABONNEMENT DIRECT ACTIEF NADAT IK HEB BETAALD?

Het abonnement is actief vanaf het moment dat u uw activeringsmail ontvangt in uw e-mail.

11- HOE CONTROLEER IK MIJN APPARAAT?

– Controleer of u uw activeringsgegevens correct heeft ingevoerd.- Controleer uw netwerkverbinding, start uw router en apparaat opnieuw op en probeer het opnieuw.- Als u een pc / laptop oid op hetzelfde internetnetwerk heeft aangesloten, controleer dan of u uw netwerk niet overbelast met het downloaden of bekijken van films, enz … op deze apparaten.- Uw internet moet minimaal 6 Mbit download en 1 Mbit uploadsnelheid hebben en het moet stabiel zijn.- Start uw apparaten opnieuw op en wacht 30 seconden voordat u ze weer inschakelt (STB’s, Android-boxen, routers, kabelmodems)- Zorg ervoor dat u via een LAN-kabel (Ethernet) verbinding maakt met apparaten en niet via Wifi.- Als uw netwerkverbinding geen probleem is, controleer dan of uw account op andere apparaten wordt gebruikt.- Ga naar www.whatismyip.com op een computer in uw netwerk en stuur ons het IP-adres dat wordt weergegeven voor herstel.- Controleer of het apparaat / de app / het programma beschikt over de nieuwste software- en firmware-updates.- Controleer de downloadsnelheid op het apparaat dat onze service streamt, mogelijk heeft u 50mbs op uw computer, maar het apparaat kan aanzienlijk langzamer zijn, wat een probleem op uw interne netwerk aangeeft.- Controleer of er op de achtergrond processen lopen met een hoog verbruik. Bijvoorbeeld downloaden of het bekijken van films. Dit is erg belangrijk voor low-end apparaten.- Controleer of uw ISP problemen heeft in uw regio, een uitstekende site om dit te controleren is downdetector.com of via de website van uw internetprovider.- Probeer uw app / programma te verwijderen en opnieuw te installeren, uw activering zal niet verloren gaan.

12- MIJN KANALEN DOEN HET NIET?

We streven ernaar u een hoog serviceniveau te bieden tegen zeer voordelige tarieven. Houd dit dus in de eerste plaats in gedachten.Als een kanaal niet beschikbaar is, zullen we ons best doen om dat weer te herstellen.Gebruik de onderstaande richtlijnen voordat u een kanaal bij ons meldt:- Stop en geef het een paar minuten. We rebooten en wisselen kanalen uit als dat nodig is. Het kanaal komt mogelijk terug.Wanneer dit gebeurt op alle kanalen, controleer dan uw het volgende:- Start uw apparaten opnieuw op en wacht 30 seconden voordat u ze weer inschakelt (STB’s, Android-boxen, routers, kabelmodems)- Zorg ervoor dat u via een LAN-kabel (Ethernet) verbinding maakt met apparaten en niet via Wifi.

13– PROBLEMEN MET KANALEN?

Als tijdens het bekijken van een kanaal de service is onderbroken, selecteert u eenvoudigweg een ander kanaal en opent u het terug naar het oorspronkelijke kanaal om te zien of het nu wordt afgespeeld. Dit kan te wijten zijn aan een korte onderbreking van de verzending. De software zal onder deze omstandigheden even stoppen maar zich snel herstellen.

14- BUFFEREN OP KANALEN?Soms ondervindt u mogelijk buffering als gevolg van lage internetsnelheid of veel internetverkeer. Oorzaken:De meest voorkomende oorzaak van buffering is het resultaat van een langzame internetverbinding. Dit kan te wijten zijn aan een lage internetsnelheid of andere gebruikers die de bandbreedte in uw huis gebruiken. Heeft u veel gebruikers in huis? Ontkoppel ze allemaal en probeer het opnieuw Een andere reden kan zijn dat u probeert te kijken via Wi-Fi die mogelijk niet geschikt is om tv te kijken. Om zonder onderbrekingen en in een vloeiende weergave te kijken kunt u het beste een directe (LAN) verbinding met het internetnetwerk gebruiken Oplossingen:Maak rechtstreeks verbinding met uw router met behulp van een LAN-kabel (ethernet) of met een powerline-adapter.Indien dit niet mogelijk is, verplaats de doos dan dichter bij de router.Of wijzig uw WI-FI-kanaal om interferentie met apparaten in de buurt te voorkomen.Als u buffering ondervindt, drukt u gedurende 10-15 seconden op “pause”. Daarna gaat het kanaal weer verder zonder dat u hoeft te bufferen.

15- ALLE KANALEN ZIJN BLANCO?

Als u een set-top box zoals MAG of AVOV gebruikt en zojuist uw apparaat heeft ingesteld met onze service, moet u een harde reset van uw apparaat uitvoeren. Schakel eenvoudigweg uw apparaat uit, koppel uw voedingskabel los en sluit hem opnieuw aan. Voor Kodi moet u de cache leegmaken. Als dit niet lukt, probeert u Kodi zelf opnieuw te installeren.

16- SOMMIGE KANALEN HEBBEN ALLEEN GELUID ZONDER BEELD?

Vanwege het probleem met de decoderinstelling hebben sommige kanalen alleen geluid zonder beeld.

  1. Ga naar Instellingen op uw apparaat / app / programma.
  2. Kies Native of Hardware voor de decoder. (probeer welke codec werk goed)
  3. Herstarten.

17- SOMMIGE KANALEN ZIJN NIET WERKZAAM (ZWART SCHERM / GEBROKEN STEM)?

We kunnen niet beloven dat alle kanalen correct werken vanwege uw internetsnelheid, technische problemen met afzonderlijke kanalen of als een incompatibel apparaat / app / programma wordt gebruikt.

18- MIJN M3U LINK WERKT NIET?

Als de link niet werkt, controleer dan altijd de koppeling op de pc met behulp van de VLC-software. Als het werkt, betekent dit dat er bij uw instelling iets mis is. Let er bij het invoeren van uw M3U-link op dat u geen spatie invoert en dat u uw M3U-link niet op andere apparaten gebruikt. Neem contact met ons op als de link niet werkt op uw pc na het oplossen van problemen.

19- IK KAN NIET KIJKEN, BEN IK GEBLOKKEERD?

Controleer of uw account op andere apparaten wordt gebruikt. Zo ja, bezoek www.whatismyip.com op een computer in uw netwerk om uw IP-adres te vinden. Stuur vervolgens uw IP-adres naar ons toe om het te herstellen.

Houd er rekening mee dat één abonnement slechts op één apparaat tegelijkertijd kan worden gebruikt, anders kan uw account worden verbannen vanwege de automatische beveiliging. We herstellen het slechts 2 keer per abonnement. Als uw account na herstel opnieuw wordt verbannen, neemt u contact met ons op.

* Als u onze service misbruikt door meerdere apparaten voor één abonnement te gebruiken, moet u er rekening mee houden dat we uw abonnement permanent kunnen verbannen.

20- WAAROM WERKT MIJN ACCOUNT NIET OP MIJN MAG BOX OF STB-EMULATOR?

– Heeft u ons het juiste MAC-adres gegeven?

– Gebruikt u een firewall, proxy of VPN? Als dat het geval is, staan ​​onze servers u niet toe verbinding te maken.

– Is uw internetsnelheid op het aanbevolen minimum – 8 Mbps voor HD-kanalen – of hoger?

– Is uw apparaat bedraad in (Ethernet) of is het draadloos verbonden (WiFi of mobiele data)? Ethernet zal altijd sneller en stabieler zijn; Gebruik Ethernet, als u kunt.

– Zijn de specs van uw apparaat krachtig genoeg om moeiteloos live HD-streaming te verwerken?

– Als u een STB-emulator gebruikt, volgde u de stappen in onze handleiding voor het instellen van Android STB Emulator?

– Als u een STB-emulator gebruikt, heeft u geprobeerd de cache van uw app te wissen en vervolgens uw apparaat opnieuw op te starten?

– Als u een MAG-doos gebruikt, heeft u geprobeerd uw apparaat opnieuw op te starten?

– Als u een Android-apparaat / MAG-box gebruikt, heeft u geprobeerd uit te loggen en vervolgens uw apparaat opnieuw in te stellen?

– Heeft u de serverportals die we u in de activeringse-mail hebben verzonden, dubbel gecontroleerd?

– What equipment do i need to use your service CCcam SAT?
A. All you need is a satellite dish pointing at your desired provider (Canal Digitaal or Sky De) a Dreambox & VU or similar running CCcam or Oscam and a broadband connection.
– What equipment do i need to use your service CCcam SAT?
B. You need a Coax cable connection to your provider provider (Ziggo & UPC) a Dreambox & VU or similar running CCcam or Oscam and a broadband connection.
– Do you send me a card for my receiver box?
C. No, once you order from us we send you a single C line of code which you insert into a file on your reciever. This tells the receiver where in the world our servers are and how to communicate with them.
– What image do you recommend using on a Dreambox & Vu?
D. We recommend you install the firmware image Openpli on your Dreambox or VU as this is then the easiest software to use with your Dreambox & Vu.
– What CCcam you recommend using on a Dreambox & Vu?
E. We recommend you use the version of CCcam 2.2.1 to connect to our servers.
– Which receiver do i need to buy for receive Cccam Kabel Ziggo or UPC & Sataliet?
F. We recommand buy Vu+ zero HD or 4K receiver ists listed to below website:
Vu+ zero 4K receiver (For cccam satellite):
Vu+ zero HD receiver (For cccam satellite):

1 lijn maar we hebben auto backup op basis van DNS.

Als server uitvalt dan andere server neemt het over automatische via DNS.